Ens divertim cuinant
Autonomia amb molt de gust. Oferim un taller de cuina en col·laboració amb la Fundació ASCAMIL, on joves amb discapacitat intel·lectual aprenen a fer receptes senzilles i tradicionals, tot gaudint de la cuina com a espai d’aprenentatge i convivència. En aquest espai, treballem per fomentar l’autonomia, la inclusió i la visibilització, a través d’una activitat que motiva i engresca. Cuinar no és només fer un plat: és pensar el menú, fer la llista, anar a comprar, organitzar-se, cooperar i posar-se creatiu/a.
Des de l’equip de monitores, oferim els suports necessaris (materials, comunicatius, personals…) perquè cada participant pugui escollir, participar i sentir-se protagonista del seu procés.
Els objectius del projecte són:
- Potenciar l’autonomia personal i la inclusió social.
- Treballar habilitats socials i crear sentiment de grup.
- Aprendre nocions bàsiques de cuina saludable i accessible.
A la cuina, tothom hi té lloc. I cada plat és una petita gran victòria.
📆 Quan? Tots els dijous de 17h a 19.30h.📍On? Barri d’Horta-Guinardó
Apunta't
